UKR | RU
м. Одеса
newscaena@gmail.com

Наші кліенти:

Дорожня автоматика

Найпопулярнішим пристроєм, за допомогою якого можна обмежити в'їзд-виїзд автотранспорту, організувати контроль проїзду, є .шлагбаум.
Основна вимога до автоматичного шлагбауму – здатність працювати в умовах високої інтенсивності: приблизно 10 циклів «відкрити-закрити» за хвилину.




Класичне компонування шлагбауму - це стійка, в якій розташовується блок керування і механізм приводу з пружинним балансуванням, і стріла.
До підбору типу стріли слід підійти з усією серйозністю. Адже чим довша стріла, тим більше вітрового навантаження вона піддається.

Стріли плоского перерізу призначаються для перекриття в'їздів завширшки від 2 до 6 м на приватних, громадських парковках та інших об'єктах з інтенсивним автомобільним рухом (час підйому стріли – від 2 секунд). Правда, якщо в таких місцях панують вітри і потрібно перекрити отвір понад 4 м, то рекомендується зупинити вибір на стрілі круглого перерізу.

Алюмінієва стріла круглого перерізу дозволяє відкривати та закривати проїзд шириною 12 метрів за 10 секунд. Подібні шлагбауми працюють на промислових підприємствах, перевалочних складах, в'їздах-виїздах на автомагістралі.

«Строма, що ламається» встановлюється там, де при великій ширині проїзду є обмеження по висоті (до 3 м), наприклад, на підземних парковках. Стрілу ділить навпіл спеціальний шарнір. При піднятті одна з частин стріли складається. Випрямлення стріли автоматичного шлагбауму відбувається рахунок натягу троса.

Для стріли довжиною до 4 метрів достатньо підвісної шарнірної опори, яка знижує ударне навантаження на редуктор шлагбауму. Опора є металевою стійкою, шарнірно закріпленою на кінці стріли. У піднятому положенні стійка звисає вздовж стріли, після опускання створює упор у землю.

Стріла зі стаціонарною опорою. Фіксована вилкова опора є обов'язковою для стріл, довжина яких перевищує 4 м. У положенні «закрито» кінець стріли «лягає» в уловлювач стаціонарної стійки, що виключає розгойдування конструкції поривами вітру.

Шторка стріли автоматичного шлагбауму перешкоджає проникненню під стрілою шлагбауму та збільшує помітність шлагбауму. Шторка складається із набірних секцій на шарнірах. У верхньому положенні стріли шторка складається, у нижньому розкладається, утворюючи бар'єр.

Комплектація автоматичного шлагбауму
— Фотоелементи безпеки запобігають опусканню стріли шлагбауму в той момент, коли під нею знаходиться автомобіль.
— Сигнальні лампи та світлофори сповіщають водія про працюючий шлагбаум.
— Система радіокерування. Шлагбаум відкривається натисканням кнопки на пульті-брелоку дистанційного керування.
— Кнопка ручного керування. Розташовується з боку водія автомобіля, що в'їжджає на стійці, там же є зчитувач безконтактних карт доступу (проксіміті карт)

Комплекти дорожньої автоматики високої якості постачають на наш ринок компанії Nice (Італія), Came (Італія), AN Motors (Тайвань).

Дорожні блокатори
Підйомний блокатор - важкий металевий бар'єр, який «виростає» з поверхні дороги, перегороджуючи проїзд будь-якого виду транспорту в захищених зонах. Коли необхідно відкрити проїзд транспорту або прохід пішоходів, дорожній блокатор опускається до рівня проїжджої частини.

з функцією блокування проїзду - платформа цього пристрою може підніматися на висоту 600 мм. У положенні «лежачи» працює як обмежувач швидкості, у піднятому положенні повністю перекриває дорогу.

Паркувальні бар'єри
Механічний паркувальний бар'єр є сталевою рамкою, яка піднімається вручну і закривається на навісний замок. Рамку автоматичного паркувального бар'єру переводить у вертикальне положення електропривод після натискання кнопки пульта дистанційного керування. У ланцюговому паркувальному бар'єрі загороджувальну функцію виконує натягнутий у положенні «закритий» ланцюг.

Паркувальні болларди («паркувальні стовпчики») - автоматичні висувні блокатори для обмеження в'їзду та резервування паркувальних місць. Боллард чудово вписується у будь-який архітектурний ансамбль, не заважає проходу пішоходів.